Virker det ikke dumt når man ikke har nogle tilskuere?
Snak
FCM-boss: Stadion-udvidelse kommer en dag
lør 7. mar 2020
FC Midtjyllands Claus Steinlein forklarer, at det er planen, at klubbens hjemmebane bliver udvidet på et tidspunkt.
Læs hele nyheden her
lør 7. mar 2020
Der er da fint med tilskuere, grundlaget taget i betragtning ? Sidste runde var der flere på MCH end gymnastikforeningen i Aarhus havde til deres kamp.
I øvrigt er det pt primært øgede sponsorfaciliter der er brug for og som de kigger på, men hvorfor sætte sig ind i det...?
I øvrigt er det pt primært øgede sponsorfaciliter der er brug for og som de kigger på, men hvorfor sætte sig ind i det...?
lør 7. mar 2020
Ja FCM har flere tilskuere til mandagskamp ind GF har til fredags kamp, nej tror nærmere problemet er i Århus, hvor grundlaget er langt større.
Målet er et snit på 10.000 tilskuere hvilket er svært at nå med nuværende kapacitet, da udebane afsnittet med 1100 pladser oftes er meget tomt.
Målet er et snit på 10.000 tilskuere hvilket er svært at nå med nuværende kapacitet, da udebane afsnittet med 1100 pladser oftes er meget tomt.
Ikast fs. Siden 78
WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
lør 7. mar 2020
"Der er da fint med tilskuere, grundlaget taget i betragtning ? Sidste runde var der flere på MCH end gymnastikforeningen i Aarhus havde til deres kamp."
Mener du selv at bedømme noget på en kamp, giver et godt billede af hvordan tingene forholder sig?
Mener du selv at bedømme noget på en kamp, giver et godt billede af hvordan tingene forholder sig?
Good times will return to Wearside.
lør 7. mar 2020
BlueAndWhite, det der virker mest dumt er den kommentar du smider uden at sætte dig ind i tingene. Hvis du kun er ude på at hate, så hold dig da hellere væk.
lør 7. mar 2020
Roker - der er da et fint snit i et område med et begrænset oplag ? - henvisningen til GF kampen mangler lige den krølle at alle aktionære havde fået 2 gratis billetter til kampen. Alligevel kommer der kun godt 7000. Men du kunne jo ligge lidt på GFs samlede statistik, ikke imponerende - grundlaget taget i betragtning. Husk lige at rense for "udsolgt" mod Silkeborg hvor der var gratis adgang. Så ja, FCM gør det fint på tilskuer fronten men alle ønsker vel flere tilskuere inkl FCM...
lør 7. mar 2020
MCH Arena har den højeste belægningsprocent i Superligaen, så hvis nogen skulle overveje udvidelse, skulle det selvfølgelig være FCM.
Når det så er sagt, kan man jo skele til skrækeksemplet i Esbjerg. Flot, stort stadion, men opbakningen er der ikke. Det skal vi ikke ud i.
Det giver dog god mening at kigge på udvidelse af faciliteterne for sponsorer, når der nu konsekvent er udsolgt.
Når det så er sagt, kan man jo skele til skrækeksemplet i Esbjerg. Flot, stort stadion, men opbakningen er der ikke. Det skal vi ikke ud i.
Det giver dog god mening at kigge på udvidelse af faciliteterne for sponsorer, når der nu konsekvent er udsolgt.
Midtjylland!
lør 7. mar 2020
"der er da et fint snit i et område med et begrænset oplag ? - henvisningen til GF kampen mangler lige den krølle at alle aktionære havde fået 2 gratis billetter til kampen. Alligevel kommer der kun godt 7000. Men du kunne jo ligge lidt på GFs samlede statistik, ikke imponerende - grundlaget taget i betragtning. Husk lige at rense for "udsolgt" mod Silkeborg hvor der var gratis adgang. Så ja, FCM gør det fint på tilskuer fronten men alle ønsker vel flere tilskuere inkl FCM..."
Du svarede bare slet ikke på det jeg spurgte om.
Jeg holder hverken med GF eller FCM, men mener bare det er en smule underlig måde, at bedømme noget på EN kamp modsat hele sæsonen.
Du svarede bare slet ikke på det jeg spurgte om.
Jeg holder hverken med GF eller FCM, men mener bare det er en smule underlig måde, at bedømme noget på EN kamp modsat hele sæsonen.
Good times will return to Wearside.