At begynde at snakke Corner op som en habil angriber i Superligaen er meget søgt i min optik, han er ikke angriber længere, han er opsspilsstation og et fyldepunkt. Det fungerer i nogle kampe, men jeg synes han trækker alt for meget væk når han ikke kan score et mål om så der ikke var nogen målmand.
Et forfejlet dyrt projekt som man holder kørende kun fordi han er så fandens dyr. Intet ondt mod Corner han har fandme kæmpet for at komme tilbage, men han bliver aldrig en stor angriber i FCK igen. Mindre kan også gøre det, men savner en 9´er der score lad os sige bare 12 mål på en sæson hvornår har FCK sidst haft det?
Et forfejlet dyrt projekt som man holder kørende kun fordi han er så fandens dyr. Intet ondt mod Corner han har fandme kæmpet for at komme tilbage, men han bliver aldrig en stor angriber i FCK igen. Mindre kan også gøre det, men savner en 9´er der score lad os sige bare 12 mål på en sæson hvornår har FCK sidst haft det?