Positiv fodbold - nu er det fordi brugeren i flere tråde turnerer med netop det der straffe-vrøvl. Det er en gennemgående argumentation fra brugeren som om at straffespark ikke tæller som almindelige mål. Hvad du har set og ikke set og eller opfattet er jeg egentlig helt ligeglad med. Du ville nok være fortørnet uanset hvad.
@kmbw - du er næppe den rette til at skyde på andres niveau.
@kmbw - du er næppe den rette til at skyde på andres niveau.
Dette er en signatur.