Loppende gø
Det er da ikke ligegyldigt. Eller det bliver det måske, når man ikke mener det samme som du?
Altså at holdninger som ikke stemmer overens med din, er ligegyldige?
Det er da helt legitimt at mene, at en spiller som spiller som har en adfærd Osorio har udvist på banen, også skal kunne tåle at få igen. Lige som det også er helt legitimt at mene at han ikke har niveau til Premier Leagie.
Det er vel også legitimt for mig at være enig i de synspunkter, uden at det er et lavt niveau?
Lige så vel som det naturligvis også er legitimt at mene at den danske dommerstand er så piv ringe, at det burde være ulovligt, overordnet set.