Aaaah, mentaliteten som hårdtarbejdende??
En diva, som piver. Dygtig er han, for al del, men han mangler vel lidt på den mentale udvikling.
God vind. Håber han får en god destination.
En diva, som piver. Dygtig er han, for al del, men han mangler vel lidt på den mentale udvikling.
God vind. Håber han får en god destination.
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79