Snak

Mere indhold efter annoncen

FCM har stor respekt: Men vi skal vinde

tors 24. jul 14:02

Victor Bak ser frem til torsdagens opgave mod Hibernian, som FCM ikke vil undervurdere, men samtidig slår venstrebacken fast, at kampen skal vindes.



Læs hele nyheden her
Glæder mig til at se den gamle Canadiske legende og tidligere Blackburn spiller - Junior Hoilett

Men FCM skal kunne vinde med mindst 2 mål her
FC Midtjylland <3
Årh ja, han er en gammel legende i Blackburn... Vidste ikke han var med Hibernian... 👍
FCM og Man United.
Men FCM skal kunne vinde med mindst 2 mål her

Bookmakerne har 69% / 18% / 13% på kampen.
Jeg ser da også gerne at vi vinder med to, men at forlange det, tør jeg nu ikke.

Kom så FCM!
Følger mest FCM og dansk fodbold
Hibernian er nu ikke en nem lodtrækning så tidligt. De kunne godt begå sig i Superligaen tror jeg.
Vejle Boldklub
Hibernian vr ubesejret i de sidste 17 kampe inden skotske liga i sidste sæson, og både Celtic og Rangers vandt de over. Så helt let bliver det ikke nødvendigvis.
Jeg tror et hårdt kæmpende Hibernian kan drille FCM som de drillede Brøndby for en del år siden. FCM - Hibernian 2-1 er mit bud. Men håber da at vi ser et FCM der vinder med 2-3 mål som vil være ganske fint.
Tror fysisk de matcher FCM men ikke teknisk … vores kanter får de problemer med
FC Midtjylland <3
Hvis vort forsvar tager sig sammen vinder vi den, forærer vi 2-3 væk igen, så farvel EL 🤪
I Europa bliver man straffet hårdt. Der skal kun én lille fejl til for at kampen forløber anderledes.

Kom så drenge.
Annonce