der er ingen garantier - se bare med Rooney
Snak
FCM holdt på Simsir: Bliver endnu sjovere klubber
tirs 3. feb 10:03
FC Midtjylland har afvist at sælge Aral Simsir denne vinter, og spørger man Kristian Bach Bak, kan der meget vel komme endnu mere interessante muligheder til sommer. Det siger han til Viaplay.
Læs hele nyheden her
tirs 3. feb 12:50
FCK Roony?
Det ser da ellers ud til at gå fint for ham. Spilletid/indskifter på FC Barcelona tror jeg da, jeg vil kategorisere som en succes, når man kommer fra FCK.
Selvfølgelig er der ingen garantier for at FCM kan få en endnu højere pris til sommer. Men man skal jo også opveje tabet ved at sælge ham nu. Han er nogen penge værd i forhold til at opnå succes i tre turneringer i 2025/2026, og FCM har ikke formået at hente nogen fuldgode alternativer på kanterne i vintervinduet. Eller dvs. fraregnet Junior Zé, som vel er at beregne som en lottokupon.
FCM skal forsøge at "cashe ind" på den trup man har nu. Man vil formentlig sælge lidt ud til sommer i form af Simsir, Francu og der er risiko/chance for et stort bud på Osorio (afhængig af hans forårssæson). Derudover vil det ikke være utænkeligt at der kommer bud på Viktor Bak, Diao, Mads Bech og/eller Lee. Desuden går Mbabu og Paulinho formentlig på fri transfer.
Det ser da ellers ud til at gå fint for ham. Spilletid/indskifter på FC Barcelona tror jeg da, jeg vil kategorisere som en succes, når man kommer fra FCK.
Selvfølgelig er der ingen garantier for at FCM kan få en endnu højere pris til sommer. Men man skal jo også opveje tabet ved at sælge ham nu. Han er nogen penge værd i forhold til at opnå succes i tre turneringer i 2025/2026, og FCM har ikke formået at hente nogen fuldgode alternativer på kanterne i vintervinduet. Eller dvs. fraregnet Junior Zé, som vel er at beregne som en lottokupon.
FCM skal forsøge at "cashe ind" på den trup man har nu. Man vil formentlig sælge lidt ud til sommer i form af Simsir, Francu og der er risiko/chance for et stort bud på Osorio (afhængig af hans forårssæson). Derudover vil det ikke være utænkeligt at der kommer bud på Viktor Bak, Diao, Mads Bech og/eller Lee. Desuden går Mbabu og Paulinho formentlig på fri transfer.
Følger mest FCM og dansk fodbold
tirs 3. feb 15:20
Dejligt at nogle af de underholdende spillere bliver i superligaen. Selv hos konkurrenterne:)