De spillede i undertal i 70 minutter. Ikke 60. Overtid er også spilletid.
Så sløset. Gider ikke engang læse referatet når der allerede er fejl i første afsnit.
Overtid er jo erstatning for tabt spilletid i forbindelse med diverse spilstop. Som udgangspunkt har alle kampe 90 minutters aktiv spil.
On topic: Ligner unægteligt at Mortensen har ret til et omspark. Der er ikke en fod på linjen is sparkøjeblikket.