Mfriij
Alt kan dømmes i fodbold, det er jo skøn.
Men hvis du i ramme alvor mener det er et korrekt rødt og professionelt arbejde af Putros, så er du nok også meget farvet.
Straffespark i SL er i øst og vest. Jeg mener AGFeren sparker bagud og rammer OS ikke omvendt og det skal ikke give straffe, men desværre dømmes de af og til. Men du ser ikke et rødt kort for lignende forseelse i mange mange år.. det er dårlig dommerarbejde.
Alt kan dømmes i fodbold, det er jo skøn.
Men hvis du i ramme alvor mener det er et korrekt rødt og professionelt arbejde af Putros, så er du nok også meget farvet.
Straffespark i SL er i øst og vest. Jeg mener AGFeren sparker bagud og rammer OS ikke omvendt og det skal ikke give straffe, men desværre dømmes de af og til. Men du ser ikke et rødt kort for lignende forseelse i mange mange år.. det er dårlig dommerarbejde.
Så længe bolden er rund, kan alting ske