Sir. Det er da en noget malplaceret kommentar. Tror du helt seriøst, at der findes nogen i fodboldverdenen – spillere, trænere eller fans – som ikke er fuldt bevidste om, at situationer ikke bliver dømt forskelligt afhængigt af omstændighederne? Det er jo hverdag på alle niveauer, og noget jeg som både spiller og nu træner har erfaret på begge sider.
Hvis din pointe er, at det betyder, man ikke bør se fodbold, fordi spillet dømmes med menneskelige øjne og under pres og indflydelse af omstændighederne og derfor aldrig bliver matematisk ens, så har du da fuldstændig misforstået, hvad der gør sporten fantastisk. At det er en realitet tror jeg langt de fleste er enige i – Fodbold er passion, tempo og marginaler. Det er vel netop det uforudsigelige, der gør, vi alle sammen bliver ved med at tænde for kampen.
Så jo, jeg skal da stadig se fodbold – også selvom der dømmes forskelligt fra kamp til kamp. Du må da også i et eller andet format lade dig påvirke lidt af mine indlæg, fordi du kommenterer dem stort set kontinuerligt - næsten ligegyldig hvad jeg skriver -
Hvis din pointe er, at det betyder, man ikke bør se fodbold, fordi spillet dømmes med menneskelige øjne og under pres og indflydelse af omstændighederne og derfor aldrig bliver matematisk ens, så har du da fuldstændig misforstået, hvad der gør sporten fantastisk. At det er en realitet tror jeg langt de fleste er enige i – Fodbold er passion, tempo og marginaler. Det er vel netop det uforudsigelige, der gør, vi alle sammen bliver ved med at tænde for kampen.
Så jo, jeg skal da stadig se fodbold – også selvom der dømmes forskelligt fra kamp til kamp. Du må da også i et eller andet format lade dig påvirke lidt af mine indlæg, fordi du kommenterer dem stort set kontinuerligt - næsten ligegyldig hvad jeg skriver -