Snak

Mere indhold efter annoncen
Big team bias er faktuelt og videnskabelig bevist op til flere gange. FCK er det største hold i Danmark.

Nej det må jo så være Fcm.
Nej det må jo så være Fcm.

Det er der vist ingen FCM fans der vil påstå, og så vil det være modsigende i forhold til det oprindelige opslag.
Annonce