Snak

Mere indhold efter annoncen

FCM jubler over Silkeborg-sejr

ons 2. dec 2009
Silkeborgs sejr over FC Nordsjælland betyder, at FC Midtjylland henter to millioner kroner ekstra i TV-penge.

Læs hele nyheden her
uanset hvad, så jubler man ikke over SIF
Hehe, der er godt nok sket noget i FCM siden vision 2011/2012. Nu jubler man over en 8 plads, hehe. Det gas.
EFB - For nutid og altid. Esbjerg til tops til tops til tops.
At juble over en Silkeborg-sejr er vel som at pisse i bukserne for at få varmen;-)
og i kommer aldrig højere end de røde igen, lær det FC Møgjylland
Engang rød, altid rød.............
og i kommer aldrig højere end de røde igen, lær det FC Møgjylland


Så vidt jeg ved ligger VB i 1. division.

:)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tjah, noget skal de jo have at juble over :-)
Hvad får nummer 1, 2, 3 osv i kroner og øre?
Opbakning til kongkwakk. Lad os få de tal på bordet.

Herude på revlen taler man om, at EfB´s tredjeplads (naturligvis) indbringer noget mere end budgetteret. Men nogen må snart have de beregninger klar til offentliggørelse.

Læs her http://www.efb.dk/nc/all…=564ccdea33
Hvem siger midterklubberne ikke har noget at spille for :P
Frihed til Palæstina!
Gad også godt ser hvor meget forskel der på de forskellige pladser i kroner og øre, men tallene er vel ikke offentliggjort?

Men hvis FCM jubler over de penge de for på 8 pladsen, må SIF godt nok få mange penge hvis de vinder over BIF og dermed får 4 pladsen.
Annonce