uanset hvad, så jubler man ikke over SIF
Snak
FCM jubler over Silkeborg-sejr
ons 2. dec 2009
Silkeborgs sejr over FC Nordsjælland betyder, at FC Midtjylland henter to millioner kroner ekstra i TV-penge.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
ons 2. dec 2009
Hehe, der er godt nok sket noget i FCM siden vision 2011/2012. Nu jubler man over en 8 plads, hehe. Det gas.
EFB - For nutid og altid. Esbjerg til tops til tops til tops.
ons 2. dec 2009
og i kommer aldrig højere end de røde igen, lær det FC Møgjylland
Engang rød, altid rød.............
ons 2. dec 2009
og i kommer aldrig højere end de røde igen, lær det FC Møgjylland
Så vidt jeg ved ligger VB i 1. division.
:)
Redigeretons 2. dec 2009
Opbakning til kongkwakk. Lad os få de tal på bordet.
Herude på revlen taler man om, at EfB´s tredjeplads (naturligvis) indbringer noget mere end budgetteret. Men nogen må snart have de beregninger klar til offentliggørelse.
Læs her http://www.efb.dk/nc/all…=564ccdea33
Herude på revlen taler man om, at EfB´s tredjeplads (naturligvis) indbringer noget mere end budgetteret. Men nogen må snart have de beregninger klar til offentliggørelse.
Læs her http://www.efb.dk/nc/all…=564ccdea33