Ja ok Gymnastik. Med den tilgang er det jo også svært at blive skuffet.
“ At du vælger ikke at anerkende det er også helt fint.”
Ahh, så er vi tilbage til stråmænd. Jeg har slet ikke udtalt mig om AGF, så det er ldit en svinestreg. Jeg kan i øvrigt sagtens mene at AGFs mesterskab er flot og fortjent, samtidig med at jeg kan mene at FCM med de forudsætninger der var burde blive mestre.
“ At du vælger ikke at anerkende det er også helt fint.”
Ahh, så er vi tilbage til stråmænd. Jeg har slet ikke udtalt mig om AGF, så det er ldit en svinestreg. Jeg kan i øvrigt sagtens mene at AGFs mesterskab er flot og fortjent, samtidig med at jeg kan mene at FCM med de forudsætninger der var burde blive mestre.
Dette er en signatur.