Henter lige popcorn mens jeg venter på en comeback fra Paul Allen
Ingen grund til noget comeback fra undertegnedes side af. Kan se at moderator allerede har pillet brugerens sædvanlige vrøvleri fra hinanden. Klassisk midtjysk - fejer fiaskoerne ind under gulvtæppet med brug af diverse undskyldninger og propaganda. Man narrer ikke nogen længere 😉 Nej tag nu hellere og læg sig fladt ned i stedet for det der pylderi - jeg tvivler dog på at man besidder den fornødne klasse til dette.
https://facebook.com/enchancetillasse/