Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, og et godt et af slagsen
Ups, my bad. Det var Esbjerg der hyrede Jonas Dal og ikke FCM. Han passede ellers perfekt til profilen for en spejderlejr.
Jonas Dahl var først træner i Hobro hvor han førte dem op fra 1.div og senere overlevelse.
Derefter tog han til Esbjerg hvor der gik for meget hygge onkel og lejer bål i den. Efter nogen tid i mindre klubber tog han til Horsens i en kort periode inden han stoppede som træner
FCKNørrebro

Thorup retur nej tak, han var i mine øjne en større fiasko ind Bo, han overtog et top tunet FCM hold efter Glenn og kørte videre i Europa med det hold, men hverdagen kom i suppen med et Skuffende resultat, Bo overtog en trup i ubalance og fik på kort sigt skabt resultater fremgang med sin kærlighed og mandskabspleje, men det holdt desværre ikke længe.
Ikast fs. Siden 78 WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
Jeg æder gerne en meget stor hat, hvis FCM lander Hoeness eller OGS. Det er imø total urealistisk. Et spændende og mere realistisk, men stort bud, kunne være David Wagner. Kunne også være interessant at se, hvad Poya Asbaghi kunne gøre med den trup!
Mon ikke Brian Priske er klar på en retur. Fyret i Belgien, og dårlig start i Prag, med et nederlag til viking fra Norge
Hvad er det egentlig Priske har bevist? Folk ævler om ham som landstræner og alt muligt andet, men hvor er hans meritter?
Constantin Galca.
Du tænker det samme som jeg i andre bold indlæg har skrevet.
Den mand har kvaliteten til det løft FCM mangler.
Galca kan løfte FCM til Europæisk niveau
Annonce