Snak

Mere indhold efter annoncen

FCM kigger på danske og udenlandske trænere

tors 28. jul 2022

Bo Henriksens afløser skal ikke nødvendigvis være dansker. Det handler om, at vedkommende kan bringe klubben op i top 50 i Europa.



Læs hele nyheden her
Mon ikke det kunne være på tide med en lidt mere international profil, til en frisk start? Constantin Galca kunne være et interessant bud, som både kender den danske liga og har vundet mesterskab med Steaua...
Har læst at Hyballa er fri på markedet.
HAHA chok det kunne være genialt! :D
Solbakken. Med Glenn som assistent. Dream team!
Håber Steinlein & Co tænker sig bedre om denne gang
Vi må aldrig glemme den missede kvalifikation til VM 2026 - hvis vi glemmer risikerer vi at gentage katastrofen
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Enig.

Hvis deres nye træner heller ikke leverer det ønskede resultat, så kunne pilen meget vel pege på Steinlein næste gang.
Marco Rose eller Sebastian Hoeneß
Marco Rose eller Sebastian Hoeneß


Fine bud. Man skal vel op på den hylde for at komme i Top50.

Tror desværre ingen ledig dansk træner vil kunne gøre det, så fint med en udenlandsk, hvis de kan se FCM som en spændende udfordring og senere springet til noget større igen.
"Marco Rose eller Sebastian Hoeneß" - To rigtigt interessante navne, men ville også blive rigtigt dyrt! Marco Rose vil måske også være svær at lokke til, efter RB Salzburg, Borussia Mönchengladbach og Borussia Dortmund. Han sigter nok efter en højere hylde end Superligaen...
Det er nødvendigt med en udlænding. Det skal være en med erfaring fra større ligaer end den danske og også gerne international erfaring. Dermed kan det nok ikke blive en skandinavisk træner, men helst en nordeuropæisk træner. Belgiere og hollændere er der ikke rigtig nogen oplagte af (Måske Van der Vaart kan hjælpe med at overtale De Boer… Næppe!!) Og så er der kun tyskere tilbage, og der må Rose og Hoeneß være drømmekandidater… nok mere drømme end kandidater, men hvem ved… spændende bliver det.
Annonce