Hvis Daramy kan komme i betragtning og blive udtaget, så er Isaksen også i spil, set fra min trænerbænk. ASO og Isaksen kunne fint komplementere hinanden på den kant, da de har forskellige spidskompetencer.
Snak
tors 13. jan 2022
Klart FCM´s farligste mand i samtlige Europæiske kampe.
Altid udfordrende og en evig trussel for modstanderen, når der spilles hurtigt og kontrabold. Ham og Daramy bringer noget, som ikke er til start-11 pt. men de bringer noget, som er nødvendigt og kan være kampafgørende hvis vi nu fører 1-0 mod England eller Italien i en knock-out kamp.
Altid udfordrende og en evig trussel for modstanderen, når der spilles hurtigt og kontrabold. Ham og Daramy bringer noget, som ikke er til start-11 pt. men de bringer noget, som er nødvendigt og kan være kampafgørende hvis vi nu fører 1-0 mod England eller Italien i en knock-out kamp.
tors 13. jan 2022
Hvis Daramy kan komme i betragtning og blive udtaget, så er Isaksen også i spil, set fra min trænerbænk. ASO og Isaksen kunne fint komplementere hinanden på den kant, da de har forskellige spidskompetencer.
Det er vist kun i FCM man ser sådan på det.. Daramy er et stykke foran Isaksen og har et slutprodukt der er et niveau eller to højere...
tors 13. jan 2022
Daramy er nu heller ikke ligefrem kendt for hans slutprodukt eller afslutninger.
Isaksen og Daramy har mange af de samme kvaliteter og minder på mange måder om hinanden. Jeg ser Daramy som den mest teknisk begavede af de to men til gengæld har Isaksen et driv med bolden i løb som få andre, hvilket jeg tror kan bære ham rigtig langt i hans karriere
Isaksen og Daramy har mange af de samme kvaliteter og minder på mange måder om hinanden. Jeg ser Daramy som den mest teknisk begavede af de to men til gengæld har Isaksen et driv med bolden i løb som få andre, hvilket jeg tror kan bære ham rigtig langt i hans karriere
Redigerettors 13. jan 2022
Det er heller ikke ligefrem på afslutningsevnerne jeg vil vurdere Daramy som en bedre spiller end Isaksen.
Det hører vel også til historien at Daramy har ualmindeligt svært ved at spille sig på holdet i Ajax, og har vel efterhånden spillet flere minutter for deres ungdomshold end for deres førstehold i denne her sæson? Hvis ikke det ændrer sig har jeg svært ved at se Daramy komme med til VM.
Det hører vel også til historien at Daramy har ualmindeligt svært ved at spille sig på holdet i Ajax, og har vel efterhånden spillet flere minutter for deres ungdomshold end for deres førstehold i denne her sæson? Hvis ikke det ændrer sig har jeg svært ved at se Daramy komme med til VM.
tors 13. jan 2022
Anders Dreyer på 1,72 cm. som også ofte da han spillede i den danske liga blev beskyldt for at filme, når han blev ramt af en forsvarspiller på omkring 1,90 cm. Gør det jo ret godt både i Rusland efter han er skiftet fra den meget fysiskpræget danske liga, som også ofte " forskrækker" tekniske spiller som har spilet i større ligaer end den danske. Hvor det mere handler om fart end dødbolde og fysik...
... så tænker godt Isaksen med sine 1,78 cm. kan gøre det godt på landsholdet også. Ligesom i den danske liga...
I forbindelse med Total Football Analysis ledte efter den farligste angriber i den danske liga, som blev Brumado... så er Gustav Isaksen stadig med i toppen på de offesive paramenter i analysen: XG og XA mv. Samtidig er han kun 20 år, så der er masser af potentiale for videreudvikling for Kasper Hjulmand, som også i dag har besøgt FCMs træning ... og gætter på det var Isaksen han kom for at sige" hej til" :-)
Link til analysen af bedste offensive spiller i den danske liga:
https://totalfootballanalysis.com/data-analysis/finding-the-best-centre-forwards-from-danish-superliga-data-analysis
... så tænker godt Isaksen med sine 1,78 cm. kan gøre det godt på landsholdet også. Ligesom i den danske liga...
I forbindelse med Total Football Analysis ledte efter den farligste angriber i den danske liga, som blev Brumado... så er Gustav Isaksen stadig med i toppen på de offesive paramenter i analysen: XG og XA mv. Samtidig er han kun 20 år, så der er masser af potentiale for videreudvikling for Kasper Hjulmand, som også i dag har besøgt FCMs træning ... og gætter på det var Isaksen han kom for at sige" hej til" :-)
Link til analysen af bedste offensive spiller i den danske liga:
https://totalfootballanalysis.com/data-analysis/finding-the-best-centre-forwards-from-danish-superliga-data-analysis