Snak

Mere indhold efter annoncen

FCM-komet tror på VM: Hvorfor ikke?

tors 13. jan 2022

Gustav Isaksen tror på at kunne realisere sin drøm om at komme med til VM i Qatar, hvis han leverer toppræstationer i løbet af foråret og efteråret. Det fortæller han til bold.dk.



Læs hele nyheden her
Hvis der er plads til stuntmanden, kan det være jeg også skulle melde min interesse ud i offentligheden. Man kan jo aldrig vide.
Jamen hvad med Nikolai Brock Madsen så?
🐎💙🐎 I know what you did last decade against Hobro
Lars, med dit åbenlyse vid og skarpe, saglige kommentarer synes jeg du skal stile efter debatlandsholdet.
The manager

Kan godt være du misforstod budskabet, men jeg syntes det er tydeligt. Kan godt være han ikke brugte ord du ville bruge, men nu er vi forskellige.

En ting der er begyndt at blive trættende herinde, er alle de politimænd der er herinde, der prøver at bestemme hvordan andre skal debattere.


OT. Så er det måske lidt optimistisk af den unge mand allerede at tale VM, men mere underlige ting er sket, så hvorfor ikke.
Meeeeen tror der er en del foran ham i køen.
Glad nu?
Selvfølgelig skal han have ambitioner og mål… hvem har ikke det
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg kan virkelig godt lide hans udfordrende fandenivoldske stil - så ja, hvorfor ikke.
10-års jubilæum d. 13. januar 2022. Tid til at søge mod nye eventyr - tak for dansen venner og frænder. Håber jeres 2022 bliver fantastisk!
Fedt med høje ambitioner og fedt at turde melde det ud. Han kommer helt sikkert til at høre for det.

Men jeg håber han griber chancen og kommer med. Talentet er der helt sikkert. Og hvis han bygger på, som han har gjort det sidste års tid, så er det absolut ikke urealistisk.
Kan godt være du misforstod budskabet, men jeg syntes det er tydeligt. Kan godt være han ikke brugte ord du ville bruge, men nu er vi forskellige.

En ting der er begyndt at blive trættende herinde, er alle de politimænd der er herinde, der prøver at bestemme hvordan andre skal debattere.


OT. Så er det måske lidt optimistisk af den unge mand allerede at tale VM, men mere underlige ting er sket, så hvorfor ikke.
Meeeeen tror der er en del foran ham i køen.


Problemet er jo at, de fleste tråde starter ud med et eller andet troll indlæg i form af en oneliner, og så er linjen for debatten ligesom lagt. De fleste gange virker det som om at de som skriver de indlæg end ikke har læst artiklen, men blot overskriften.

OT: Der er vel ikke noget odiøst i at en af U21 landsholdets absolutte profiler drømmer om at komme med til VM. Man kan jo også tyde på hans udtalelse at han godt ved at han skal spille på et højere niveau end han har gjort hidtil, hvis det skal blive aktuelt. Han bringer vel også noget af det samme som Daramy har - ingen af de 2 er bange for at løbe direkte imod modstanderens forsvar. Det synes jeg generelt er noget af det Landsholdet mangler.
Fint at drømme, men jeg håber at vi som landshold er så godt stillet, at han ikke kommer i betragtning endnu
Hvis han fortsætter med alt det filmer han har gang i hos midtjyderne, så skal jeg aldrig bede om manden på landsholdet… Det tror jeg i øvrigt heller ikke Hjulmand skal… Han slår mig ikke som en træner der værdsætter film og urent trav
Annonce