Ik så meget et slag mere kvælertag på Winston, åbenbart ingen grænser for hvor dum man kan være nu om dage. FCM stillede også uden Christopher Poulsen og Frank.
Snak
FCM og AGF i dramatisk målfest
lør 7. feb 2009
AGF var foran med 3-1 i en træningskamp mod FC Midtjylland, men ulvene formåede til slut at hive 3-3 i land. Davit Devdariani blev udvist i kampen.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
lør 7. feb 2009
god kamp, en skam vi ikke kunne holde dem fra fadet til sidst, men det er nok også rutine der mangler lidt til sidst med det unge forsvar.
Desuden var Nando ikke i startopstillingen, han startede på bænken.
Desuden var Nando ikke i startopstillingen, han startede på bænken.
lør 7. feb 2009
Mere detaljeret her
www.agffan.dk
www.morethanaclub.dk
www.agffan.dk
www.morethanaclub.dk
white by nature - blue by choice GF forever
lør 7. feb 2009
Mikkel Thygesen fik først reduceret, og i kampens overtid kunne midtjyderne så sikre 3-3
AHA! så han udlignede ikke før han reducerede?
Byens hold fra 1880 (1902)
..og Blackburn Rovers
''Man har et stundpunkt, til man tager et nyt''
- se bare hvad man acceptere i fodbold i dag!
lør 7. feb 2009
Lort at de ikk viser noget mere, men gå dog ind på FCMs hjemmeside og tjeck det ud med analyser og mere udførlige facts om kampen.
Men hvis man skal hæfte sig ved kampen er det nok fair nok at den endte 3-3. Men FCM var jo de bedste, det fungere super godt med deres nye spillestil hvor de skal tage initiativ og have bolden det meste af tiden. Hvis der skulle have været en vinder skulle det have været FCM. Danny var for resten også banens suveræn bedste.
Men hvis man skal hæfte sig ved kampen er det nok fair nok at den endte 3-3. Men FCM var jo de bedste, det fungere super godt med deres nye spillestil hvor de skal tage initiativ og have bolden det meste af tiden. Hvis der skulle have været en vinder skulle det have været FCM. Danny var for resten også banens suveræn bedste.