wow ... lol
Snak
FCM opruster: Skal have Skandinaviens bedste baner
ons 24. jun 15:09
FC Midtjylland har ansat Morten Sylvestersen som ny head groundsman. Han får ansvaret for to nye hybridbaner ved træningsanlægget i Ikast.
Læs hele nyheden her
ons 24. jun 15:48
What, så FCMs målsætning er ikke at have de dårligste eller de mest middelmådige baner? Sikke en udmelding
ons 24. jun 16:00
De kan da bare træne i vildbjerg. De skulle have nogle vanvittige baner… og nok 20 hvis ikke flere af dem?
ons 24. jun 16:32
Forstår ikke hvorfor bold har behov for at smide alt op fra FCM.
Fint nok FCM er meget aktive og åben over for deres fans med hvad der sker i klubben, men kunne bold ikke prøve at sortere i hvad der er relevant for DK og hvad der er mere fanpleje i de enkelte klubber.
Synes godt nok der er meget “lokale” historier, fra forskellige klubbe, som kun er relevant hvis man følger klubberne.
Fint nok FCM er meget aktive og åben over for deres fans med hvad der sker i klubben, men kunne bold ikke prøve at sortere i hvad der er relevant for DK og hvad der er mere fanpleje i de enkelte klubber.
Synes godt nok der er meget “lokale” historier, fra forskellige klubbe, som kun er relevant hvis man følger klubberne.
ons 24. jun 16:48
Så længe der er læsere og klik, så lægger bold.dk sådanne ting op - så Lyngvig m.fl. hold fingrene væk, ellers… 😉
ons 24. jun 16:49
Jamen hvorfor så læse artiklerne og kommentere dem. Lad dog FCM læse om hvad der sker i deres klub, så kan du jo læse om din egen klub eller sortere det fra du ikke interesserer dig for kære lyngvig
ons 24. jun 16:55
Skulle overskriften ikke bare have været: kæmpe transfer til FCM fra deres amatørafdeling?..