Grotesk at fcn skal i parken igen i sidste runde. Det er stort set det samme hvert år !
Snak
FCM starter mod Brøndby
ons 19. mar 2025
Kampprogrammet for de sidste ti runder bliver offentliggjort onsdag – Bold kan løfte sløret for første og sidste spillerunde i mesterskabsspillet.
Læs hele nyheden her
ons 19. mar 2025
Så er i da på Sjælland ? Vil du heller til Herning ?
Man skal være i top 3 for må. Slutter hjemme i sidste runde.
ons 19. mar 2025
Ja så er vi kun 1 point foran efter første runde, medmindre TT endelig indstiller taktikken lidt efter Brøndby og ikke efterlader så meget bagrum at de igen igen løber kontra på os.
Ikast fs. Siden 78
WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
ons 19. mar 2025
Kan I ikke også lige afsløre lidt fra den anden ende af tabellen...🤔
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Redigeretons 19. mar 2025
Men det passer jo heller ikke helt, Brøndby endte da i top 3 :)
Det selvfølgelig op til slutspillet man skal havne i top 3, jeg tog fejl og undskylder 😂
Det selvfølgelig op til slutspillet man skal havne i top 3, jeg tog fejl og undskylder 😂
ons 19. mar 2025
@tbhj: man skal da nok finde et eller andet at brokke sig over, hva’?
SITLIF 🤍💙
En gång är ingen gång 💚🤍