Det må da være en fed kulisse at slutte af i parken med fulde huse uagtet hvem der skal spille der
Snak
ons 19. mar 2025
Som sædvanligt starter RFC ude mod FCK og slutter ude mod FCM
Det er det samme pis hver eneste gang.
Det er det samme pis hver eneste gang.
ons 19. mar 2025
Det er simpelthen så latterligt, at vi skal starte hjemme mod Randers og slutte hjemme mod Fcn. Det er det samme tit.
ons 19. mar 2025
Billebums, heller ikke her... Der er 5 modstandere, som skal fordeles, og reglen er jo top tre ved start af slutspillet, skal slutte hjemme....
Så noget er låst, og giver begrænset muligheder ellers...
Så noget er låst, og giver begrænset muligheder ellers...
FCM og Man United.
ons 19. mar 2025
Det er vist som om der skal brokkes over noget. Det er hvad det er, Play Ball!
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
ons 19. mar 2025
@Gunung API: Bare ærgerlig over at FCN også spillede den sidste runde i Parken i forrige sæson 😉.
ons 19. mar 2025
Kampene skal jo alle spilles, uanset hvad. Men derfor kan man jo godt undres over, at FCM skal møde Brøndby ude en mandag for hvad… 3. eller 4. år i træk? Hvorfor kan man ikke lave det sådan, at fansene ikke skal rejse så langt en mandag aften, uanset om det er den ene eller den anden vej? Man er jo nærmest nødt til at tage to dage fri fra job, hvis man vil afsted!
Enhver hund har sin dag... i dag er bare ikke din, hund!!! (citat Toby Keith)
ons 19. mar 2025
@Victory mandagskampe burde helt afskaffes. Kun godt for TV.
Lort for dem der afvikler kampene ift. personale og salg, lort for udebanefans, lort for hjemmebanefans.
Generelt bare lort for alt andet end TV.
Lort for dem der afvikler kampene ift. personale og salg, lort for udebanefans, lort for hjemmebanefans.
Generelt bare lort for alt andet end TV.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez