Snak

Mere indhold efter annoncen

FCM starter mod Brøndby

ons 19. mar 2025

Kampprogrammet for de sidste ti runder bliver offentliggjort onsdag – Bold kan løfte sløret for første og sidste spillerunde i mesterskabsspillet.



Læs hele nyheden her
Grotesk at fcn skal i parken igen i sidste runde. Det er stort set det samme hvert år !
Fedt så starter fcm med 3 pinde
Så er i da på Sjælland ? Vil du heller til Herning ? Man skal være i top 3 for må. Slutter hjemme i sidste runde.
For at slutte hjemme skulle der stå 🙂
Ja så er vi kun 1 point foran efter første runde, medmindre TT endelig indstiller taktikken lidt efter Brøndby og ikke efterlader så meget bagrum at de igen igen løber kontra på os.
Ikast fs. Siden 78 WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tredje år i streg at AGF og Brøndby slutter sæsonen mod hinanden..
Kan I ikke også lige afsløre lidt fra den anden ende af tabellen...🤔
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Men det passer jo heller ikke helt, Brøndby endte da i top 3 :)
Det selvfølgelig op til slutspillet man skal havne i top 3, jeg tog fejl og undskylder 😂
@tbhj: man skal da nok finde et eller andet at brokke sig over, hva’?
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Hvis FCM kan vinde hjemme over Brøndby - så tror jeg FCM bliver mestrer - det er deres "nemesis" styrkeprøve... for dælen, hvor har FCM haft det svært mod Brøndby - men klare de den udfordring så har de gode kort på hånden.
FC Midtjylland <3
Annonce