Thomas Zola
I dag 18:46
Fall from grace.
Det er ganske fint.. men vi kan ikke bruge sidste sæson til noget som helst.
Hvis man kigger på trupperne i dag og favoritrollen så er FCK da favorit til de 3 point mod FCM, selv på udebane.
Med det sagt er det ikke sikker de vinder, FCM er ret kyniske i deres spil og har et godt bundniveau, men tror FCK springer banken for et par spillere i morgen og nu har de altså 2 uger til at sammenspille holdet lidt.
Alt i alt ville det jo være spændende med de to titelkandidater side om side.
I forhold til i dag, så vinder FCM jo fordi de har bedre spillere. Silkeborg spiller mere attraktivt fodbold for de fleste, men FCM har også noget charme og en ret fed offensiv.. FCM har tilgengæld problemer i forsvaret og derfor tror jeg FCK vinder mod dem.
I dag 18:46
Fall from grace.
Taget i betragtning sådan som FCK spiller lige for tiden, kombineret med at FCK fik et heldig point i 4 kampe i ligaen sidste år mod FCM - så skal man da godt nok være en optimist af en anden kaliber, hvis man tror det nuværende FCK hold tager 3 point i Herning på nuværende tidspunkt -
Det er ganske fint.. men vi kan ikke bruge sidste sæson til noget som helst.
Hvis man kigger på trupperne i dag og favoritrollen så er FCK da favorit til de 3 point mod FCM, selv på udebane.
Med det sagt er det ikke sikker de vinder, FCM er ret kyniske i deres spil og har et godt bundniveau, men tror FCK springer banken for et par spillere i morgen og nu har de altså 2 uger til at sammenspille holdet lidt.
Alt i alt ville det jo være spændende med de to titelkandidater side om side.
I forhold til i dag, så vinder FCM jo fordi de har bedre spillere. Silkeborg spiller mere attraktivt fodbold for de fleste, men FCM har også noget charme og en ret fed offensiv.. FCM har tilgengæld problemer i forsvaret og derfor tror jeg FCK vinder mod dem.
Football is played with your head. Your feet are just the tools