Jeg tænker nummer 1 mod nummer 2 og mester mod pokalvinder er en stor kamp i alle ligaer og lande
Snak
Redigeretsøn 1. sep 2024
Vi kalder det respekt for modstanderne herovre.
Jeg tænker, når Silkeborg i fjor vandt to gange ude over Nordens bedste og yderligere en pokal, så er det et godt hold. Vi havde ihvertfald udfordringer mod dem i mesterskabsslutspillet.
AGF er også et godt hold, der har haft set sværeste startprogram og har mødt fire top 6 hold allerede.
Men jeg tænker nu stadig , at Fck er med i mesterskabsræset, for I har en dygtig sportschef, der har den utaknemmelige opgave at rydde op efter sin forgænger. Vær glad ham for ham. Pereira er jo et fantastisk indkøb.
Hvis du begyndte at udvise respekt for andre hold end dit eget hold, ville du sikkert også få mere respekt for dine egne skriverier. Hån, spot og latterliggørelse er ikke positiv arrogance.
Jeg tænker, når Silkeborg i fjor vandt to gange ude over Nordens bedste og yderligere en pokal, så er det et godt hold. Vi havde ihvertfald udfordringer mod dem i mesterskabsslutspillet.
AGF er også et godt hold, der har haft set sværeste startprogram og har mødt fire top 6 hold allerede.
Men jeg tænker nu stadig , at Fck er med i mesterskabsræset, for I har en dygtig sportschef, der har den utaknemmelige opgave at rydde op efter sin forgænger. Vær glad ham for ham. Pereira er jo et fantastisk indkøb.
Hvis du begyndte at udvise respekt for andre hold end dit eget hold, ville du sikkert også få mere respekt for dine egne skriverier. Hån, spot og latterliggørelse er ikke positiv arrogance.
søn 1. sep 2024
Hvis du begyndte at udvise respekt for andre hold end dit eget hold, ville du sikkert også få mere respekt for dine egne skriverier. Hån, spot og latterliggørelse er ikke positiv arrogance.
Helt enig. At kalde alt andet end Derbyet for rundens mest interessante kamp er jo bare et kæmpe udtryk for mindreværdskompleks. Så måske du skulle arbejde lidt med projicering. Sov godt, Steinlein.
søn 1. sep 2024
Sidste ting. Jeg skrev sådanne i FCK-BIF kamptråden i dag. Jeg tænker du ikke så den, så du får den igen. Jeg kunne sagtens finde en masse eksempler på Hån, spot og latterliggørelse som du kalder det - men jeg gider ærlig talt ikke.
Darth Wader
Jeg har forklaret dig det i en anden tråd. Du har også fået det af vide af en del andre brugere, deriblandt også FCM fans og endda en moderator.
At du er helt ignorant, det må du selv rode med.
Darth Wader
Jeg har forklaret dig det i en anden tråd. Du har også fået det af vide af en del andre brugere, deriblandt også FCM fans og endda en moderator.
At du er helt ignorant, det må du selv rode med.
man 2. sep 2024
Det bliver spændende i næste runde, så er FCM og FCK nok helt lige.
Det bliver undtagelsen, der bekræfter reglen i givet fald:
https://superstats.dk/sog/hold-res?id1=5&id2=4&vis=samlet&antal=20
Det går snarere sådan:
https://www.youtube.com/watch?v=3sOK3PL-vN0