Det var godt nok en tarvelig omgang. Mange fejl og tilmed flere forsvarskoks af begge hold.
Helt fortjent sejr til FCM dog.
Dejligt at tilføje Bakiz til skadeslisten. Så har vi 5 af vores profiler ude. Det kan hurtigt vende til at blive et meget trist forår hvis ikke snart nogen af dem bliver klar igen. Dertil er reserverne simpelthen for ringe/unge/nye.
Helt fortjent sejr til FCM dog.
Dejligt at tilføje Bakiz til skadeslisten. Så har vi 5 af vores profiler ude. Det kan hurtigt vende til at blive et meget trist forår hvis ikke snart nogen af dem bliver klar igen. Dertil er reserverne simpelthen for ringe/unge/nye.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group