Nøj hvor var det køligt af Patrik
Snak
FCM-triumf i Youth League: Roma sænket
ons 20. feb 2019
FC Midtjylland spillede 1-1 mod Roma i Youth League og sendte italienerne ud efter en straffesparkskonkurrence. Midtjyderne er nu blandt de 16 sidste hold.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
ons 20. feb 2019
Det var godt nok fortjent. Især i 2. halveg blev Roma kørt rundt. Fedt!
FCM
Real Madrid
ons 20. feb 2019
super fedt at se dem spille.. De havde det godt nok svært med fysikken.. men spændende at se dem..
Peter
ons 20. feb 2019
Fremtiden ser lys ud for FCM med det hold.
Ikast fs. Siden 78
WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
Redigeretons 20. feb 2019
Rigtig stærk indsats mod et Europæisk storhold er man decideret bedst i lange perioder. Fuld fortjent man går videre. Isaksen virkede virkelig stærkt! Samme med Patrick der virkelig virker stærkere og hurtigere end sine direkte modstandere. Det er i hvert fald et godt sted at starte. Når sproget kommer på plads kan det blive virkelig spændende. Iskoldt straffespark også. Abubakar virkede til at have det svært med teknikken, lignede faktisk på mange måde en ung Paul.
Stærkt af drengene af være blandt de 16 bedste u-19 hold i Europa. Stor credit til akademiet.
Stærkt af drengene af være blandt de 16 bedste u-19 hold i Europa. Stor credit til akademiet.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
ons 20. feb 2019
Det var en rigtig fin kamp fra FCMs synspunkt, ikke kun pga resultatet men også fordi spillet så godt ud. Det er altid svært at spå om hvem der kan overføre det til senior-bold, men det er nok værd at holde øje med spillere som Nicolas Madsen, Oliver Olsen, Patrick, Sery Larsen og Abubakar. Det er i hvert fald dem jeg holder øje med :)
FCM
Liverpool
ons 20. feb 2019
Jøsses... Roma spiller også en skidt kamp.. Var selv på stadion og støtte roma.... Tillykke med sejren til FCM.... Men Roma var ikke mødt op... Havde det været over 2 kampe var FCM ikke gået vider...
ons 20. feb 2019
...meeeen nu gjaldt det altså om at præstere i en kamp.
I øvrigt fedt at se at nogle af de mindre klubber fra Domestic Champions Path er i stand til at matche CL-klubbernes talenter.
I øvrigt fedt at se at nogle af de mindre klubber fra Domestic Champions Path er i stand til at matche CL-klubbernes talenter.
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.