Snak

Mere indhold efter annoncen
Ham sisto så ikke dårlig ud, kan godt blive en langtidsgevinst ude på heden.
Wow, hvorfor sidder man bare og tænker at du er max 14 Tærtedej?
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Wow, hvorfor sidder man bare og tænker at du er max 14 Tærtedej?




Jeg er sku pænt ligeglad med hvor gammel folk tror jeg er.

FCM siden 2008. FARLIGE FRANK! <3 FC Bayern München siden 2012. Liverpool sympatisør. Swansea siden Laudrup. Ronaldinho siden 2003. Pro Evolution Soccer! Football Manager!
Tydeligvis :-)
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
GF mangler godt nok noget offensivt, de skaber jo intet.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lössl
Rømer Jensen Sviatchenko Juelsgård
Pione/Igboun Izunna Hassan
Andersson
Duncan


Ser fint ud.
FCM siden 2008. FARLIGE FRANK! <3 FC Bayern München siden 2012. Liverpool sympatisør. Swansea siden Laudrup. Ronaldinho siden 2003. Pro Evolution Soccer! Football Manager!
Wow, hvorfor sidder man bare og tænker at du er max 14 Tærtedej?


:-) eller er det +1?
FC Midtjylland Hamburger SV
Forleden tabte gf 0-3 til RFC i en testkamp og i aften 0-2 i en betydende kamp mod FCM. AgF er en synkede skude med kaptajn PS på broen.
En dag på kontoret.
Tydeligvis :-)




Det var skam ikke min mening at gøre dig pigesur. Dog tilgiver jeg dig, det kan jo ikke være nemt at være dig. :(
FCM siden 2008. FARLIGE FRANK! <3 FC Bayern München siden 2012. Liverpool sympatisør. Swansea siden Laudrup. Ronaldinho siden 2003. Pro Evolution Soccer! Football Manager!
Annonce