Redigeretfre 19. jul 2013
Nej Danny Olsen spillede ikke helt så godt som man kunne forvente, men han lavede nu nogle okay ting uden at skille sig ud.
Dejligt at se Duncan i så god form, han virker som en spiller der godt kunne gå hen og blive FCMs topscorer denne sæson. Derimod var jeg ikke imponeret af Anderson, men det skyldes vel nok hans normalt kolosalt høje niveau. Han gjorde det ganske fint, men han havde nogle store chancer som normalt ville ligge i kassen, og så kunne man også ønske sig mere sikkert pasningsspil fra midtbanespillerne.
Jeg frygter også at vi kommer til at stå for langt nede i banen til sidst i kampene, og selvom vi var en mand i overtal lod vi frit AGF kreere chancerne. Vi kunne meget vel gå hen og blive, det hold der igen i år lukker flest mål ind i det sidste kvarter. Det bedste forsvar er et angreb, og vi burde virkelig være mere aggressive.
FCM - sort blod!
Newcastle = awesome!