Snak

Mere indhold efter annoncen
Effektiv sejr, uden FCM på nogen måde var oppe at ringe. Anden halvleg var ræderlig og spillet i overtal var en skændsel.

Sviatchenko bedste mand og Danny spillede om havde han skiftet hold.

Men meget, meget vigtig sejr..
Jeg er skam ikke GF fan.
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
@Tærtedej

Lössl
Rømer Jensen Sviatchenko Juelsgård
Pione/Igboun Izunna Hassan
Andersson
Duncan

Ville dog gerne at vi stillede op med 11 ;) Bliver sku lige lovlig arrogant hvis vi kun starter med 10 ;)

Løssl
Rømer/Bak, Jensen, Sviatchenko, Julle
Izunna
Anderson, Danny
Igboun, Duncan, Pione

En udemærket starter i efteråret, og til jul kan Hedinson tage over for Danny, og vi har også Rilwan, der højst sandsynligt for foråret med grundet skaden, hvis Igboun ryger. Derudover er Lauridsen og Frederik Møller fine arvtagere for Julle når han smutter !
FC Midtjylland!
Ville dog gerne at vi stillede op med 11 ;) Bliver sku lige lovlig arrogant hvis vi kun starter med 10 ;)



Det´ lige meget! :D
FCM siden 2008. FARLIGE FRANK! <3 FC Bayern München siden 2012. Liverpool sympatisør. Swansea siden Laudrup. Ronaldinho siden 2003. Pro Evolution Soccer! Football Manager!
Nej Danny Olsen spillede ikke helt så godt som man kunne forvente, men han lavede nu nogle okay ting uden at skille sig ud.

Dejligt at se Duncan i så god form, han virker som en spiller der godt kunne gå hen og blive FCMs topscorer denne sæson. Derimod var jeg ikke imponeret af Anderson, men det skyldes vel nok hans normalt kolosalt høje niveau. Han gjorde det ganske fint, men han havde nogle store chancer som normalt ville ligge i kassen, og så kunne man også ønske sig mere sikkert pasningsspil fra midtbanespillerne.

Jeg frygter også at vi kommer til at stå for langt nede i banen til sidst i kampene, og selvom vi var en mand i overtal lod vi frit AGF kreere chancerne. Vi kunne meget vel gå hen og blive, det hold der igen i år lukker flest mål ind i det sidste kvarter. Det bedste forsvar er et angreb, og vi burde virkelig være mere aggressive.
FCM - sort blod! Newcastle = awesome!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
AGF viker svage, som om de ikke selv tror på det.

FCM virker ikke skræmmende, men er bund effektive.

Tillykke til FCM, og AGF vi ses på Slagelse Stadion i næste kamp.
AGF mangler en plan. De havde optræk til den i de sidste 10-15 minutter. Forhåbentligt starter de med én snart.
Hvordan spillede Jesper Lange?
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Selvom jeg er Blå Hest, synes jeg ikke det var den mest neutrale dommer der dømte dagens kamp . Udvisningen er okay, men frisparkene var ikke ligeligt fordelt.. Det bliver en svær Superligasæson igen igen..
Randers FC Danmarks smukkeste stadion
Fuldt fortjent sejr til FCM, som jeg forventede..
Og nej AGF spillede ikke dårligt. Vi var bare bedre end AGF, sånn er det ;-D
*****Juventus Football Club (Vecchia Signora, 31 titles)*****
Annonce