Hvor er Bak dog guld værd på den midtbane... Og så slippervi for hans oversatsninger i forsvaret. Genialt set af Glen i et presset forår. Det vendte faktisk i samme øjeblik, som Bak blev flyttet. Og han får jo raget en masse til sig i sit arbejdsraseri og skaber hele tiden efterfølgende noget fremad banen... Fin kamp af forsvaret. Lidt skuffende indsats af Danny Olsen og Petter Anderson. En skal de ikke spille sig ud angrebsmæssigt i 2. halvleg. Duncan er virkelig ved at være fit. Det er utroligtalle de bolde, han får headed videre. Når de øvrige spillere lærer at udnytte dette, så bliver det et rigtigt giftigt våben!!!
Enhver hund har sin dag... i dag er bare ikke din, hund!!! (citat Toby Keith)