Snak

Mere indhold efter annoncen
$$$ Chelsea $$$
- Money over bitches



Behøver jeg at sige mere?
FCM siden 2008. FARLIGE FRANK! <3 FC Bayern München siden 2012. Liverpool sympatisør. Swansea siden Laudrup. Ronaldinho siden 2003. Pro Evolution Soccer! Football Manager!
Det kommer vel an på hvad din pointe er.
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Det kommer vel an på hvad din pointe er.




Du skal da også kommentere på alt hvad jeg skriver, men måske har du ikke andet at tage dig til?
FCM siden 2008. FARLIGE FRANK! <3 FC Bayern München siden 2012. Liverpool sympatisør. Swansea siden Laudrup. Ronaldinho siden 2003. Pro Evolution Soccer! Football Manager!
OMG til nogle af kommentarerne i denne her nyhed... Niveauet er åbenbart ikke til mere for nogle af brugerne herinde...

ONTOPIC

Ærgerligt nederlag i dag, men sikke en dejlig dag at være på stadion i. Masser af solskin, varme og god stemning på trods af nederlaget. Selvfølgelig kan man intet konkludere ud fra første kamp i suppen. Det samme gør sig gældende for resten af holdene, der spiller i weekenden + mandagskampen. Der er tydeligvis en masse at arbejde på, men at påstå noget som helst om, hvordan suppen ender i år på nuværende tidspunkt ville blot være... Ja, en påstand. Belæggene begynder først at komme om en tre fire fem ugers tid. Men nu er vi i gang igen, og hvor er det dejligt!

Slap af derude :)
"Medløberfan" af AGF siden 2000 "Medløberfan" af FC Barcelona side 2008
Du skal da også kommentere på alt hvad jeg skriver, men måske har du ikke andet at tage dig til?


2 er ikke et mønster. Prøv igen.
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der har været gentagende gange hvor du har kommenteret mine indlæg, er du ikke Aab fan?
FCM siden 2008. FARLIGE FRANK! <3 FC Bayern München siden 2012. Liverpool sympatisør. Swansea siden Laudrup. Ronaldinho siden 2003. Pro Evolution Soccer! Football Manager!
Der har været gentagende gange hvor du har kommenteret mine indlæg


Har ikke rigtigt lagt mærke til dig før nu, så det bunder ikke i noget specielt had hvis det er det du tror :-)

Er du ikke Aab fan?


Jo. Det er jeg.
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Har ikke rigtigt lagt mærke til dig før nu, så det bunder ikke i noget specielt had hvis det er det du tror :-)



Jeg tror bare vi skal lade den ligge her. Jeg har heller ikke noget imod dig, jeg har blot fundet dine kommentarer en smule provokerende til tider. :)
FCM siden 2008. FARLIGE FRANK! <3 FC Bayern München siden 2012. Liverpool sympatisør. Swansea siden Laudrup. Ronaldinho siden 2003. Pro Evolution Soccer! Football Manager!
Hvor er Bak dog guld værd på den midtbane..


Bak spillede højre back ..
Bak spillede højre back ..



Jeg tror blot han mener at når bak spiller midtbane, er det dejligt....
FCM siden 2008. FARLIGE FRANK! <3 FC Bayern München siden 2012. Liverpool sympatisør. Swansea siden Laudrup. Ronaldinho siden 2003. Pro Evolution Soccer! Football Manager!
Annonce