Agf er pinlige!
Chelsea
Randers FC
Haha, glad for du kommenterer det her, endnu et komplet sort indlæg fra din side. Du mangler iøvrigt stadig at svare mig i en anden tråd, jeg forstår stadig ikke helt den med Silkeborg.
Du må kalde mig lige hvad du vil, men jeg håbede det kunne lade sig gøre at tage en debat uden fnidder. Jeg er skam også blevet ældre og har lagt barnagtighederne bag mig.
Den med silkeborg? Tjae - når man kommenterer på alt uden rigtig at give sit tilhørsforhold til kende, så risikerer man jo at blive fejlplaceret
Du er uden tvivl blevet ældre, det bliver vi alle. Men du har stadig et stort udviklingsarbejde mht barnagtighederne
I øvrigt er der ikke nødvendigvis brug for din kommentar i samtlige tråde MR123 - eller jonas386! Det bliver bare til fnidder!