Så er Mads Bech altså ikke værre.
Han er en glimrende forsvars spiller og en leder.
Som kollektiv klikker FCM bare ikke under TT. Mange spillere virker låst i systemet og man ser ikke et hold med flow og fremadrettet spil.
Tror desværre ikke det ændrer sig så længe TT er træner.
Han er en glimrende forsvars spiller og en leder.
Som kollektiv klikker FCM bare ikke under TT. Mange spillere virker låst i systemet og man ser ikke et hold med flow og fremadrettet spil.
Tror desværre ikke det ændrer sig så længe TT er træner.