Ikke under niveau nej. Der er bare niveauet.
Snak
FCM var forberedt på Hibernian: Langt under niveau
fre 25. jul 09:30
Mads Bech fortæller efter 1-1-resultatet mod Hibernian, at FCM var klar over, hvad der ventede fra den skotske modstander, men at de ikke formåede at løse problemerne, de stod over for.
Læs hele nyheden her
fre 25. jul 09:52
Hvis FCM var klar over det, er det så ikke fordi Hibernian bare er et niveau bedre...
Spår en meget svær retur for jer
Spår en meget svær retur for jer
Forza FCK og f... jer voldsbøller der altid ødelægger sporten for de ægte fans
fre 25. jul 09:53
Men Mads Bech.
I kan ikke spille mod hold der står dybt. Ser vi også i suppen.
Specielt dig har ikke forstår at det ikke hjælper at chippe bolden frem, mod et hold der er gode i hovedspillet. Og dine åndssvage indkast header de jo bare væk.
I kan ikke spille mod hold der står dybt. Ser vi også i suppen.
Specielt dig har ikke forstår at det ikke hjælper at chippe bolden frem, mod et hold der er gode i hovedspillet. Og dine åndssvage indkast header de jo bare væk.
fre 25. jul 09:58
Hibernian er da også en ret vanskelig modstander allerede nu. Sådan et hold kan sagtens volde danske hold problemer. De må da være på Superliganiveau.
Vejle Boldklub
Redigeretfre 25. jul 10:03
tankevækkende var det samme sang imod OB ... der var det også OB der angreb fra starten af og tog initiativ ....
Det er indstillingen til kampen der igen fejler ...
Syntes FCMs spil med bolden kunne være bedre ... FCM har svært ved at åbne en modstanderen op, når de trækker alle mænd ned i forsvaret. pasningsspillet og boldomgangen kunne også ønskes på et højere niveau ... når simsir lykkes med hans hæl og tå driblinger og afleveringer ser det overlegen ud. Men han smider for mange bolde væk, hvor det kikser og skal lære når man skal drible og når man skal spille simpel
fre 25. jul 10:20
Simsir spillede ok.
Mads Bech er speciel. Han har flere situationer i går, hvor han sænker spillet. Både fordi han skal kaste sig teatralsk og trække et ligegyldigt frispark i egen zone og ved at diskutere. Han var ikke så god.
Mads Bech er speciel. Han har flere situationer i går, hvor han sænker spillet. Både fordi han skal kaste sig teatralsk og trække et ligegyldigt frispark i egen zone og ved at diskutere. Han var ikke så god.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
fre 25. jul 10:39
De 2 væsentligste faktorer i FCMs mangel på godt spil er Thomasberg og Mads Bech…. At så Løssl er kommet helt skævt ud til efteråret hjælper naturligvis heller ikke….
fre 25. jul 10:51
Inden sæsonstart var jeg sikker på, at det var tilstrækkeligt, hvis FCM købte en ny styrmand til forsvaret og en erfaren 6/8’er på højt niveau. Men det rækker slet ikke. Der skal også findes en ny 1. målmand og en ny cheftræner, der kan få alle de dygtige spillere til at præstere og spille seværdig fodbold. Det her holder bare ikke.