Nogen der ved efter hvilken runde der afregnes TV honorarer ?
Snak
FCM vil overvintre på Superligaens førsteplads
man 23. nov 2020
FC Midtjylland går benhårdt efter ikke bare at hænge på, men toppe Superligaen ved vinterpausen, selvom holdet har et tætpakket program frem mod jul, fastslår cheftræner Brian Priske.
Læs hele nyheden her
man 23. nov 2020
Giver vel mest mening, at det er efter runde 11 og 22, når halvdelen og hele første runde er spillet.
man 23. nov 2020
Er det fordi du håber FCM med udbetalingen så kan stoppe annonceringen efter gratis arbejdskraft?
man 23. nov 2020
@Siebel. Vil du venligst laver en liste over de klubber i Danmark der ikke bruge frivillig arbejdskraft, så kan vi tager debatten bagefter.
Ikast FS / FCM siden 77
man 23. nov 2020
Foreningsdanmark og FCM, er det det du synes vi skal sammenligne? Der er sandelig forskel på at være frivillig holdleder og så arbejde for en cl-klub der endda har råd til træningsophold i udlandet
man 23. nov 2020
@Siebel - tro mig der findes masser af frivillig arbejdskraft i samtlige Superliga klubber.
Lige fra bemanding i udsalgssteder på kampdagen til bestyrelseslokalerne.
Har selv været der.
Lige fra bemanding i udsalgssteder på kampdagen til bestyrelseslokalerne.
Har selv været der.
Redigeretman 23. nov 2020
@Siebel
Det er tåge snak du kommer med, på at ser den her.
https://www.liverpoolfa.com/volunteers/volunteering-roles
Det er så frivillige i Liverpool, de er i ALLE klubber, så prøv igen.
Det er tåge snak du kommer med, på at ser den her.
https://www.liverpoolfa.com/volunteers/volunteering-roles
Det er så frivillige i Liverpool, de er i ALLE klubber, så prøv igen.
Ikast FS / FCM siden 77
man 23. nov 2020
Siebel
Som eksempel bruger Danmarks rigeste klub FCK massevis af ulønnede personer, det er den klub med de absolut højeste lønninger, forskellen i løn alene mellem deres højest betalte og vores højst betalte, er formentlig større end det en træningslejr i udlandet koster.
. Foreningsdanmark og FCM, er det det du synes vi skal sammenligne? Der er sandelig forskel på at være frivillig holdleder og så arbejde for en cl-klub der endda har råd til træningsophold i udlandet B
Som eksempel bruger Danmarks rigeste klub FCK massevis af ulønnede personer, det er den klub med de absolut højeste lønninger, forskellen i løn alene mellem deres højest betalte og vores højst betalte, er formentlig større end det en træningslejr i udlandet koster.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.