@Jennerdrengen
Tror også at Stryger skal spille højre back. Han passer vel fint ind, eftersom han besidder et kæmpe arbejdsraseri, og også fine offensive kvaliteter. Om han så er stærk nok i pasningsspillet er det helt store spørgsmål, men mon ikke han nok skal vise sig som en ganske god signing. Jeg er i hvert fald optimistisk.
Som jeg ser det skal Laudrup sælges. Jeg synes ikke han besidder de fornødne kvaliteter, og han er blevet overhalet af signings som: Bech, Vingaard, Jraidi.
Lindberg så jeg egentlig gerne blive, men fair nok hvis man udlejer ham, sammen med OG, Oliver, Gundelach.
Og så så jeg gerne en god central forsvarsspiller, medmindre Gregor og Maxsøe virkelig er så gode som jeg går og håber. For så er det fint at vi satser på ungt talent! :-)
F.C. Nordsjælland
Liverpool
Sympatiserer med:
Atletico Madrid
Southampton