Snak

Mere indhold efter annoncen
Sådan beynder det.... Vinder på eget talent - penge i kassen - mere vil ha mere - velkommen til bif 2005 og frem til nu!!!
Liverpool FC - siden 1992 thanks to The Great Dane.
@Jennerdrengen

Tror også at Stryger skal spille højre back. Han passer vel fint ind, eftersom han besidder et kæmpe arbejdsraseri, og også fine offensive kvaliteter. Om han så er stærk nok i pasningsspillet er det helt store spørgsmål, men mon ikke han nok skal vise sig som en ganske god signing. Jeg er i hvert fald optimistisk.

Som jeg ser det skal Laudrup sælges. Jeg synes ikke han besidder de fornødne kvaliteter, og han er blevet overhalet af signings som: Bech, Vingaard, Jraidi.

Lindberg så jeg egentlig gerne blive, men fair nok hvis man udlejer ham, sammen med OG, Oliver, Gundelach.

Og så så jeg gerne en god central forsvarsspiller, medmindre Gregor og Maxsøe virkelig er så gode som jeg går og håber. For så er det fint at vi satser på ungt talent! :-)
F.C. Nordsjælland Liverpool Sympatiserer med: Atletico Madrid Southampton
Tja, det kan godt være at man har udset Stryger til back. Jeg håber at jeg bliver positivt overrasket.

Ang. Jradi tror jeg ikke vi kommer til at se så meget til ham i efteråret. Han forekommer mig lidt for usleben endnu.
Det håber jeg også du gør. Tror han bliver en gevinst!
Angående Jraidi, giver jeg dig ret i at han virker lidt usleben. Men sammenlignet med Laudrup synes jeg han viser langt mere potientiale, og derfor ser jeg hellere ham blive i klubben og nyde godt af træningen, og derfor Laudrup forlade klubben. Gerne sælges i stedet for at lejes ud.
F.C. Nordsjælland Liverpool Sympatiserer med: Atletico Madrid Southampton
Annonce