Snak

Mere indhold efter annoncen

FCN åbner for lejeaftaler

tirs 9. jul 2013
FC Nordsjællands sportschef Jan Laursen erkender, at man efter flere markante tilgange har for mange spillere i truppen, så der åbnes op for lejeaftaler og salg.

Læs hele nyheden her
Jeg synes helt sikkert der en masse spændende spillere som EfB bør se på som lejemål.. F.eks. en Jradi til venstrekanten, og en Kasper Lorentzen, Søren Christensen eller AC som off midt efter Smarason..
Kasper Lorentzen og Søren Christensen er vel stadig profiler i FCN.
Så skal der lånes ACH!
Oplagt for Vejle at leje Oliver tilbaws
Vejle Boldklub Liverpool FC
De kan rådne op på bænken. Skal ikke have deres aflagte underdrenge! ;)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kim W: Hvis du en dag kommer på stadion i Farum, så giver jeg en fadbamse! Så kan du måske se, at vi slet ikke er så slemme, os fra FCN ;)
Helt enig de kan ikke bare købe ind og så håbe på at de kan lej nogle af deres spillere ud , hvis det er det de vil var det måske et vikar beurea det skulle etablerer
R.f.c. Er bare mit hold
Sviksen, vi skal sgu ikke ha de Lyngby tosser herop.
Kim W. .. det må gøre ondt :)
De mest oplagte til lejemål er vel målmænd: Villadsen og Storch. Forsvar: Pereira. Midtbane: Gundelach. Angreb: Lindberg, "OG", Laudrup.

Fatter stadig ikke hvad vi skal med Stryger?
Jennerdrengen:

Mon ikke han bliver brugt som højre wingback?
\"Hash og guldbajere er ikke vejen til at blive en god fodboldspiller, men det er altså heller ikke nogen forhindring.\" Thomas Thøgersen
Annonce