Jeg synes helt sikkert der en masse spændende spillere som EfB bør se på som lejemål.. F.eks. en Jradi til venstrekanten, og en Kasper Lorentzen, Søren Christensen eller AC som off midt efter Smarason..
Snak
FCN åbner for lejeaftaler
tirs 9. jul 2013
FC Nordsjællands sportschef Jan Laursen erkender, at man efter flere markante tilgange har for mange spillere i truppen, så der åbnes op for lejeaftaler og salg.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
tirs 9. jul 2013
Kim W: Hvis du en dag kommer på stadion i Farum, så giver jeg en fadbamse! Så kan du måske se, at vi slet ikke er så slemme, os fra FCN ;)
tirs 9. jul 2013
Helt enig de kan ikke bare købe ind og så håbe på at de kan lej nogle af deres spillere ud , hvis det er det de vil var det måske et vikar beurea det skulle etablerer
R.f.c. Er bare mit hold
tirs 9. jul 2013
De mest oplagte til lejemål er vel målmænd: Villadsen og Storch. Forsvar: Pereira. Midtbane: Gundelach. Angreb: Lindberg, "OG", Laudrup.
Fatter stadig ikke hvad vi skal med Stryger?
Fatter stadig ikke hvad vi skal med Stryger?