Snak

Mere indhold efter annoncen

FCN-chef om underkendt mål: Håber de har haft andre billeder

søn 22. mar 17:13

FCN-cheftræner Jens Fønsskov Olsen fortæller, at han håber, at VAR-dommerne havde andre billeder, end de han har set i forbindelse med Lamine Sadios underkendte scoring mod Sønderjyske. 



Læs hele nyheden her
Ja, de streger er jo helt væk fra vinduet......
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Jeps. Begge streger er sat efter FCN spillerens fod og skulder imens SønderjyskE spilleren går helt fri for streger. Skandaløst hvis det er det de har dømt efter.
Annonce