Snak

Mere indhold efter annoncen
Se8Uqa

Jeg tror at Mr. Sadiq skal købe sig nogle ordentlige benskinner så var der her nok ikke sket......


Der er en fair chance for at det er korrekt... men der er også en større chance for at medmindre vi snakker cricket eller ishockey målmandsskinner, så ville der være efterladt et mærke uanset hvad.

Jeg tror at det ikke var sket, hvis Sanneh ikke have brugt overdreven megen kraft i sit forsøg på at spark bolden væk... og i givetfald kunne Sanneh også spille i næste kamp, ligesom Sadiq også kunne/kan
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
Og det skulle ikke nævnes at han lavede assist
Annonce