Snak

Mere indhold efter annoncen

FCN-kant: Min flænge på benet er for fansene

tors 4. mar 2021

FC Nordsjællands Ibrahim Sadiq fortæller, at FCN er en gruppe, som vil dø for holdet og vinde for sine fans, og derfor dedikerer han sin flænge på benet til fansene efter sejren over AGF.



Læs hele nyheden her
Fans? Klubfølelse? Så det så det...
Above all: FC København Second in command: Real Madrid Luis Figo, Raul & Maldini - Stjerner på og udenfor banen. Fænomenet Ronaldo ændrede standarden for angribere. Eden Hazard - Det nye stjerneskud!
Hvorfor Fans i flertal? Har de ikke kun 1?
Fik du for lidt opmærksom som barn NotYetUnknown?
Jeg vil gerne dedikere min bums på min højre balle til AaBs indsats mod Horsens
@covfefe ..........jeg håber det er en lille bums......:-)
Ikast FS / FCM siden 77
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nååååå, så var det derfor, du opsøgte kontakten :D
Moral er godt.....
Vild skade
Jeg tror at Mr. Sadiq skal købe sig nogle ordentlige benskinner så var der her nok ikke sket......
Alternativt kan man også lade være med at spille så hårdt at man udsætter andre for fare :)
FC Nordsjælland Málaga CF / Real Sociedad Manchester United Union Berlin
Jeg tror at Mr. Sadiq skal købe sig nogle ordentlige benskinner så var der her nok ikke sket......


Ja, totalt meget Sadiqs skyld, vejen skal selvfølgelig ryddes hver gang der kommer et strakt ben med fuld kraft og dupperne forrest.
Slemme Sadiq at forsøge at smadre Sannehs dupper med sit skinneben!
Annonce