Snak

Mere indhold efter annoncen

FCN tager hjem: Vi kan ikke slå os ned her

søn 16. feb 2025

En skuffet FC Nordsjælland-cheftræner Jens Fønsskov Olsen fortæller til Bold, at han og truppen vender snuden hjem mod Farum med det samme oven på den aflyste Superliga-kamp mod AaB. 



Læs hele nyheden her
De færreste varmeanlæg kan håndtere de tocifrede minus grader der har været i Aalborg den seneste tid, det har jo ikke kun været om natten. Måske plastikbanerne men i sidste ende er det kommunerne der står for at få banerne klar, måske vores nye bane vil kunne håndtere det også, men det er jo heller ikke normen de kuldegrader de har haft. Det minder jo mere om Tromsø end DK
Alle burde skifte til kunstgræs.
Annonce