Snak

Mere indhold efter annoncen

Fem afsoner Superliga-karantæne

tors 16. okt 13:21

FC København, FC Midtjylland og Randers må undvære en enkelt spiller i den forestående runde grundet karantæne, mens Vejle må klare sig uden to midtstoppere.



Læs hele nyheden her
Lasse Nielsen (VB) og Stefan Velkov (VB)

De her to ude det må gøre ondt på Vejle, er de ikke begge normale startere i Central forsvar?
FC Midtjylland <3
Det tænke jeg også.
Var det desuden ikke Velkov der fik gult-rødt mod FCM i Nørreskoven? Som jeg husker det, kunne han dog være tildelt mindst et gult mere tidligere i kampen.

Og så allerede karantæne igen? Uha uha.
Følger mest FCM og dansk fodbold
Jo det er normale startere for Vejle og Gundelund med længere skadespause. Det er ikke godt.

Velkov klart forfulgt af dommerne:-)
Og så til den dumme kommentar....

Er der nogen fans i karantæne fare.

Finder selv ud.
--------------------------- Håber på dansk succes i Europa
Annonce