Håber der kommer alverdens flag og bliver de snow flakes provokeret tja lad være med at deltage.
Snak
tors 25. jun 11:26
Bold35. Jeg forstår udmærket. Jeg er et voksent menneske der kan skelne mellem rigtigt og forkert.
tors 25. jun 11:40
Jeg har intet imod Pride symboler til fodboldkampe.
Dog har jeg en del mere sympati for Dansk Regnbueraad, end de mere aktivistiske organisationer.
Dog har jeg en del mere sympati for Dansk Regnbueraad, end de mere aktivistiske organisationer.
Fanejerskabs-romantiker & Hoofball-beundrer | "It's not a foul, he's just a larger person!" - John Green
tors 25. jun 11:50
Jeg ønsker mig at al professionel fodbold forbydes! Det hele. Alle mennesker, hver og en, der har skummet fløde fra folket på en folkelig sport, bør straffes økonomisk. Dette vanvid MÅ og SKAL stoppes, hvis vi skal have en verden der giver mening. Intet i elitesportens navn giver mening for noget som helst folk. Føj!!!
tors 25. jun 11:55
To af de mest ekstreme lande i Mellemøsten. Undertrykkelse af homoseksuelle og dødsstraf for at forlade religionen. Jeg kan godt forstå de gerne vil kontrollere hvad der bliver sendt i de lande
tors 25. jun 12:01
Bold35. Jeg forstår udmærket. Jeg er et voksent menneske der kan skelne mellem rigtigt og forkert.
I´m an adult.
https://www.youtube.com/watch?v=gAYL5H46QnQ
tors 25. jun 12:02
Problemet med Pride er at det er en politisk bevægelse, der plæderer inklusivitet og tolerance, som et røgslør for deres egne autoritære synspunkter.
Det handler ikke en skid om rettigheder, men om at udnytte den beskyttede status som værn mod al kritik.
Hvis det ikke handler om rettigheder, hvad er det så de føler de skal have beskyttelse i mod?
tors 25. jun 12:39
Helt fair, men så skal anførerne have regnbue anførerbånd og vil de ikke det skal de have en advarsel😉 ... Det er iøvrigt sjovt at se voksne mennesker man har en ide om ville være imod et formyndersamfund syntes de skal have noget at sige lige her ift transrettigheder, hvad rager det egentligt jer hvad de familier der står i den problematik gør med deres liv?
tors 25. jun 12:42
De fleste herinde er tydeligvis ikke gamle nok til at huske hvordan det var for homoseksuelle og transkønnet før der kom politisk fokus på det. De blev behandlet som lort og turde ganske enkelt ikke stå frem af frygt.
Fodboldspillere tør jo ikke stå frem og der er helt sikkert mange/nogen som er professionelle, men er bange for deres karriere.
Der er flere end i tror og mange tør stadig ikke stå frem.
Pride og regnbueflaget er kommet for at blive og for at gøre opmærksom på en stor gruppe mennesker som stadig er forfulgt verden over bare fordi de er anderledes end os andre.
Som far til en transkønnet har jeg oplevet hvor svært det er bare at stå frem for sin familie. Min søn (som er pige) tænkte på selvmord allerede som 13 årig fordi det var svært. Heldigvis valgte han at sige det til os og vi har støttetham 100 % hele vejen. Nu er han 16, har officielt skiftet navn og må vente til han er 18 før der kan ske noget fysisk. Og tro mig han ser frem til det.
Så når jeg læser folks kommentarer om det er noget underligt noget og det skal nærmest forbydes får jeg mest af alt lyst til at losse dem i løgne.
Men så minder jeg mig selv om at deres IQer for lav til at forstå vi er meget forskellige som mennesker.
Fodboldspillere tør jo ikke stå frem og der er helt sikkert mange/nogen som er professionelle, men er bange for deres karriere.
Der er flere end i tror og mange tør stadig ikke stå frem.
Pride og regnbueflaget er kommet for at blive og for at gøre opmærksom på en stor gruppe mennesker som stadig er forfulgt verden over bare fordi de er anderledes end os andre.
Som far til en transkønnet har jeg oplevet hvor svært det er bare at stå frem for sin familie. Min søn (som er pige) tænkte på selvmord allerede som 13 årig fordi det var svært. Heldigvis valgte han at sige det til os og vi har støttetham 100 % hele vejen. Nu er han 16, har officielt skiftet navn og må vente til han er 18 før der kan ske noget fysisk. Og tro mig han ser frem til det.
Så når jeg læser folks kommentarer om det er noget underligt noget og det skal nærmest forbydes får jeg mest af alt lyst til at losse dem i løgne.
Men så minder jeg mig selv om at deres IQer for lav til at forstå vi er meget forskellige som mennesker.
tors 25. jun 12:49
Men det er ikke fordi, de tillader Pride flag
Hvis du tror jeg mente det, har jeg ikke været tydelig nok. Jeg mener de er ulækre fordi de støtter det som giver dem penge på det tidspunkt og sted hvor det lige passer. Der var ikke meget støtte til de homoseksuelle til VM i Qatar
Er imponeret over at så mange brugere i dette forum har så meget indsigt i så mange klubber!