"Men så minder jeg mig selv om at deres IQer for lav til at forstå vi er meget forskellige som mennesker."Udskamning på baggrund af seksualitet er jeg helt enig i bør kritiseres - men det samme gælder vel udskamning af folks IQ? Begge dele plejer at hvile på en ejendommelig vidensforladthed; lige så varierende, dynamisk og situationel den menneskelige seksualitet er, er den menneskelige intelligens. Og når alt kommer til alt, er der jo tale om nogle konstruktioner, som desværre kan rykke de flestes tisser op af buksen.
Nejtak til identitetslege.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8