Nu er det så heller ikke mere komplekst end at at transpersoner findes og de skal have lov at eksistere. Så langt kan vi vel blive enige, ellers tillader jeg man at kalde en hader for en hader.
Der findes folk som fortryder kønsskifte, men de er faktisk meget sjældne og endnu sjældnere er dem, som fortryder det efter et kirugisk indgreb. Og ofte er grunden til at de fortryder pga. af chikane og stigmatisering fra omverden. Altså pga. folk som hader.
Der findes folk som fortryder kønsskifte, men de er faktisk meget sjældne og endnu sjældnere er dem, som fortryder det efter et kirugisk indgreb. Og ofte er grunden til at de fortryder pga. af chikane og stigmatisering fra omverden. Altså pga. folk som hader.