Jeg tror vi legger litt forskjellige ting i begrepene her, og det er nok derfor vi ikke helt kommer videre.
For min del har poenget hele tiden vært å skille mellom grunnleggende respekt for mennesker og uenighet om hvordan ulike spørsmål rundt kjønn og politikk forstås.
Jeg er for øvrig enig, vi kommer neppe videre. Og det er kanskje like greit. God helg.
For min del har poenget hele tiden vært å skille mellom grunnleggende respekt for mennesker og uenighet om hvordan ulike spørsmål rundt kjønn og politikk forstås.
Jeg er for øvrig enig, vi kommer neppe videre. Og det er kanskje like greit. God helg.