Snak

Mere indhold efter annoncen

FIFA afviste Frankrig: Måtte ikke spille med sørgebind

I dag 12:45

Det franske landshold ønskede at spille med sørgebind for at udtrykke solidaritet med Didier Deschamps, som har mistet sin mor. Det måtte Kylian Mbappé og co. dog ikke for FIFA.



Læs hele nyheden her
FIFA er og bliver et latterligt arrangement...Jeg kan forstå hvis det var sørgebind for en forbryder/FIFA reprænsentant...Men en landstræners mor? Så vil man bare ikke den gode menneskelige historie🙄
Det er åndssvagt.
Annonce