Mig bekendt har en del spillere allerede forhandlet sig til en andel af fremtidige transfersummer.
Men på sin vis er det at gøre det til standard egentlig et skridt i den rigtige retning.
Nu hvor tranfersystemet desværre fungerer som det nu engang gør.
Men på sin vis er det at gøre det til standard egentlig et skridt i den rigtige retning.
Nu hvor tranfersystemet desværre fungerer som det nu engang gør.
Fanejerskabs-romantiker & Hoofball-beundrer | "It's not a foul, he's just a larger person!" - John Green