Snak

Mere indhold efter annoncen
Mig bekendt har en del spillere allerede forhandlet sig til en andel af fremtidige transfersummer.
Men på sin vis er det at gøre det til standard egentlig et skridt i den rigtige retning.
Nu hvor tranfersystemet desværre fungerer som det nu engang gør.
Fanejerskabs-romantiker & Hoofball-beundrer | "It's not a foul, he's just a larger person!" - John Green
Åh nej. Det håber jeg ikke sker. Mange spillere vil helt sikkert lukrere på at skifte konstant for at få "bonussen".
Annonce