Snak

Mere indhold efter annoncen

Forskere: Lille risiko for smitte i fodboldkamp

tirs 28. apr 2020

En ny undersøgelse fra Aarhus Universitet viser, at der er minimal risiko for at blive smittet med coronavirus under en fodboldkamp.



Læs hele nyheden her
Bedste nyhed i mands minde !

SAMTLIGE fodboldelskere bør kontakte deres lokale folketingsmedlemmer med denne " nye " undersøgelse !
Ligeså læsere med kontakter i sundhedsvæsenet top !

Jeg har kilde checket af frygt for, at det nok bare var en
" ÅRHUS HISTORIE ",- men den er god nok !!!
kimjen
Gode nyheder
Inden I bliver for begejstrede, så husk nu lige at det ikke er fornuft, videnskab eller fakta der driver beslutningerne for denne regering. Dette er blevet deres definerende projekt, så de opgiver ikke bare lige undtagelsestilstanden.
Selvom Danmark har et absurd antal smittede ift. andre lande, vil jeg godt vædde på at vi kommer til at åbne som nogen af de sidste.
Og så hjælper det jo heller ikke at vi har en kvindelig regering, der hellere vil strikke end se fodbold.
Har jo nok oftest ret, når det kommer til stykket.
Ham den kloge fik vist lige sat sig selv på plads som den ikke så kloge
Men det er jo gennemsnit.. så det er jo ikke tal der passer på alle

Har man set en Horsens kamp for nyligt vil man vide at de satse på dødbolde, både lange indkast og hjørne og frispark.. og det må unægtelig være situationer hvor folk står tæt, i længere tid.. Så skal man bede dem spille anderledes eller!?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Man skal spille MEGET anderledes, for at man kommer i nærheden af et kvarter. Det er ikke kampene, der har været problematiske, men de store forsamlinger ifm. kampe, fx forældre på sidelinjen. Så hvis man åbner op uden tilskuere, burde man kunne komme i gang i både elite og bredde :-)
Kan kun se problemer i forbindelse med at man samler 2000 biler med 5 personer i hver til et latterligt arrangement.
Og så skal der fastlægges hvad der sker hvis 2-3 spillere fra en klub smittes.
Men som en skriver så er vores statsminister absolut ikke sportens minister. Er meget pessimistisk omkring det.
AGF og kun AGF!! KSDH!!
Shit du burde jo hedde

Hamdenmisogyneklaphat.

Helt vildt at læse dit indlæg hvor det klart lader til, du er mere inde i den videnskabelige udredning af den globale pandemi end vores regering er. Så dine argumenter er langt mere fornuftige og fakta baserede end regeringens (strikkeklubben, så du ved hvem jeg refererer til) Jeeeez!

Det lave smittetal i dk kan jo tænkes at ha noget med regeringens strategi at gøre? Det er blot en tanke. Som i det mindste giver god mening.
At den største globale krise siden nok 2. Verdenskrig er med til at definere en relativ ny regerings tid på posten. Ville nok være gældende for de fleste regeringer.

Tænker du nok er på linje med Trump og Hvideruslands præsident udmeldinger. Du kan jo starte med vodka og sauna som værnemiddel og behandling og skulle du alligevel blive smittet eller tvivle på metoden, kan du altid drikke rengøringsmiddel, så burde du være helt sikret. Og når du har fremlagt fakta og bevist at det virker, så skal hele strikkeklubben og resten af befolkningen nok følge trop.

Jeg tror på dig!
Shit du burde jo hedde

Hamdenmisogyneklaphat.

Helt vildt at læse dit indlæg hvor det klart lader til, du er mere inde i den videnskabelige udredning af den globale pandemi end vores regering er. Dine argumenter er langt mere fornuftige og fakta baserede end regeringens (strikkeklubben, så du ved hvem jeg refererer til) Jeeeez!

Det lave smittetal i dk kan jo tænkes at ha noget med regeringens strategi at gøre? Det er blot en tanke. Som i det mindste giver god mening.
At den største globale krise siden nok 2. Verdenskrig er med til at definere en relativ ny regerings tid på posten. Ville nok være gældende for de fleste regeringer.

Tænker du nok er på linje med Trump og Hvideruslands præsident udmeldinger. Du kan jo starte med vodka og sauna som værnemiddel og behandling og skulle du alligevel blive smittet eller tvivle på metoden, kan du altid drikke rengøringsmiddel, så burde du være helt sikret. Og når du har fremlagt fakta og bevist at det virker, så skal hele strikkeklubben og resten af befolkningen nok følge trop.

Jeg tror på dig
Shit du burde jo hedde

Hamdenmisogyneklaphatderikkeerrigtigklog

Helt vildt at læse dit indlæg hvor det klart lader til, du er mere inde i den videnskabelige udredning af den globale pandemi end vores regering er. Dine argumenter er langt mere fornuftige og fakta baserede end regeringens (strikkeklubben, så du ved hvem jeg refererer til) Jeeeez!

Det lave smittetal i dk kan jo tænkes at ha noget med regeringens strategi at gøre? Det er blot en tanke. Som i det mindste giver god mening.
At den største globale krise siden nok 2. Verdenskrig er med til at definere en relativ ny regerings tid på posten. Ville nok være gældende for de fleste regeringer.

Tænker du nok er på linje med Trump og Hvideruslands præsident udmeldinger. Du kan jo starte med vodka og sauna som værnemiddel og behandling og skulle du alligevel blive smittet eller tvivle på metoden, kan du altid drikke rengøringsmiddel, så burde du være helt sikret. Og når du har fremlagt fakta og bevist at det virker, så skal hele strikkeklubben og resten af befolkningen nok følge trop.

Jeg tror på dig
Annonce